Klantenservice
-
Wanneer is de klantenservice bereikbaar?
Maandag: 09:00 - 17:00 Dinsdag: 09:00 - 17:00 Woensdag: 09:00 - 17:00 Donderdag: 09:00 - 17:00 Vrijdag: 09:00 - 17:00 Zaterdag: 09:00 - 17:00 Zondag: 09:00 - 17:00
-
Wat is jullie telefoonnummer?
Ons telefoonnummer is: 033 - 45 55 444
-
Wat is jullie e-mailadres?
Ons e-mailadres is: [email protected]
-
Wat zijn de openingstijden van de showroom?
Maandag: 09:00 - 17:00 Dinsdag: 09:00 - 17:00 Woensdag: 09:00 - 17:00 Donderdag: 09:00 - 17:00 Vrijdag: 09:00 - 17:00 Zaterdag: 09:00 - 17:00 Zondag: 09:00 - 17:00
-
Kan ik alle producten bekijken in de winkel?
Ja dat kan zeker! Normaal zijn al onze producten op voorraad in onze winkel als dit ook zo vermeld staat op de website. Voor de zekerheid kan je ons ook altijd even bellen ter bevestiging.
-
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt een bestelling plaatsen via onze webshop, telefonisch of in de winkel. Ons personeel helpt u graag verder, mocht u ergens moeite mee hebben.
-
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij het plaatsen van een bestelling is er een keuze uit verschillende betaalmethoden:
-
Ontvang ik een e-mail na het plaatsen van een bestelling?
U ontvangt na het plaatsen van een bestelling een e-mail met daarin de orderbevestiging.
-
Ik wil grote aantallen bestellen
U kunt in dit geval het beste contact opnemen met onze klantenservice (033 - 45 55 444). Onze medewerkers helpen u graag verder bij het maken van een offerte.
-
Wat zijn de verzendkosten?
U betaalt uitsluitend verzendkosten, wanneer u een bestelling plaatst met een waarde onder de €50,-. De verzendkosten zijn dan €7,95 voor zowel Nederland als België.
-
Wanneer vindt de levering plaats?
Wanneer uw bestelling is verstuurd, ontvangt u een e-mail bericht met de Track & Trace-code. Hiermee kunt u uw bestelling volgen. De verzenddatum wordt weergegeven bij het product.
-
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
U kunt bij uw bestelling aangeven of u de bestelling wilt ophalen in onze showroom in Amersfoort.
-
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Als u per ongeluk een fout heeft gemaakt tijdens het bestellen, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen vervolgens proberen om uw bestelling te wijzigen naar de goede gegevens.
-
Herroepingsrecht
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling wilt retourneren. Wat de reden ook is, u heeft de mogelijkheid om de bestelling te annuleren binnen 10 dagen na ontvangst. Om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, is het prettig om uw retour te melden aan onze klantenservice per telefoon of e-mail.
Na het melden dat u het retour wilt sturen, heeft u vervolgens 10 dagen de tijd om de bestelling retour te sturen. Als alles naar behoren is, wordt het volledige orderbedrag exclusief de verzendkosten gecrediteerd.
-
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Doorgaans wordt uw retour beoordeeld binnen 48 uur na binnenkomst. Is alles goed gekeurd? Dan zal er ook direct een creditfactuur worden aangemaakt en de terugbetaling worden gedaan.
-
Kan ik ook in de winkel een product retourneren?
Dit is mogelijk tijdens openingstijden van de showroom.
-
Kan ik een product ruilen?
Als u een product wilt ruilen, is dat uiteraard geen probleem. Neemt u hiervoor contact met ons op per e-mail, waarna wij het proces in werking zullen zetten. Hou er echter rekening mee dat de kosten voor het terugsturen van het reeds ontvangen product voor uw eigen kosten zijn.
-
Kan ik een product gratis retourneren?
Nee, als u een product retour wilt sturen is dit voor uw eigen rekening. U kunt de retourkosten berekenen, als u het via Post.nl-verstuurd, via de volgende link: Post.nl. Klik vervolgens op de kop 'versturen' en vul de benodigde gegevens in.